mysdag med mina fina

Hej mina kära vänner!!!
Läget? Jag mår bara bra, har haft en super mysig dag.. Träffade upp Sarah och drog hem till pappa för att fixa det sista nu innan dom kommer hem.. Sen stack vi hem och lämnade Shollan och sen vidare till Emma! Inte så ofta man är där så det var trevligt... hihi =)

Stack och solade och nu är jag hemma.. Måste fixa i ordning bland alla skolgrejor.. Ligger hullerombuller.. =S


Palla?????

Hothot på solningen

Var är Sarah???

Här är hon jejej hahahaha..

Fan så skloj vi alltid har när vi träffas.. Tack för idag tjejer =)))

Ps kolla in min nya gardin i köket.. Ser helkonstigt ut. Hänger den rätt egentligen?



<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv älsk!

NR :

1 , skit fint kök du har blivit grymm på hema trix ;)

2, jaaaa förstår att du ska börja fixa med dina grejjer efter man varit hos mankan får man en tanke om att ordna lite bättre och veta vart man har sakerna hahaha

3, i love u

4, se you to morgon!:)

5, nattnatt!;)

2009-07-08 @ 23:27:51
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: emma

jaa skitfint.. ja tror den är rätt.. hur ska den annars vara? har du borrat upp den?

pössisss

2009-07-09 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0