VIDEO LÖRDAG DEN 4JULI VAR?STADSPARKEN

I lördes natt hoppade Sarah i Fontänen i stadsparken.
Det var ingen lätt match för mig och Emma men efter lite 
så kallat "groouupptrouuck" döök hon i... Här kommer först del 1 följt av del 2
.



DEL I
 

L - LISA
S- SARAH
E- EMMA

Översättning
L - Nu ska Sarah A hoppa i polen
E- Polen , i parken
L - min sån här trillar ner, den råka trilla ner. Men nu ska Sarah. A hoppa.
E - jag svimmar, jag svimmar
L - älskling hoppa i nu då WOOHOOO WO HO HO O O
E- sjunger rap damas
E - Sarah i polen nu, jaaa Sarah
S- men vänta lite, inte helt, inte bada helt
L- nää men halvt
S - (skriker) MAMMAA DÄR E NÅGONTING

DEL II


Översättning
S - Dääär e nåååånting
L - Saraah näää det är din sko, (skratt) det e din sko Sarah
S- Näää där e nååågonting näääää
L - det e din sko
S - nåting i vaaaaatttnet
(Emma och lisa skrattar)
S- där eeee ett liiik i vattnet
S- Emma och lisa ni e så taassskiga
(Emma och lisa skrattat ännu mer)
S- SLUTA
E- nänänänän
L - haahha din jävla idiot (skratt skratt) jävla fucking
E - sarah det är din jävla sko
L - sarah snälla hoppa i.





Kommentarer
Postat av: Sarah

NI ÄR SÅ JÄÄÄVLA STÖÖÖRDA hahaha jag döör, hahaha kolla som ni mobbar i mig i de skit lik vattnet! haha kyssmig i rövan haha och den porriga bilden jag dör hahaha that me bitches!

tack för idag hahaha!;)

alltid lika sööökj! ( skoj)

2009-07-07 @ 22:36:40
URL: http://sarahblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0