1juni=sommar

Måste bara säga att jag hade en super mysig morsdag.. Åkte hem till mams och Micke på frulle i solen!! Mös och hade allmänt trevligt..
Sen blev det mindre trevligt, stack nämligen och jobba! =/



Idag är det 1 juni.. Och det är lika med sommar! Inget plugg och sånt och endå sitter jag här och har fullt upp. Tenta på fredag=/ Fan fan fan pallar inte! Ge mig lite engergi elelr nått???!


Min älskade sholl igår på en kvälls promeninx efter jobb=)

Blir kanske inte bilden, den hinenr bli såld.. Menmen kanske stylar till vår dåe.. Vi får la se!


Nu blir det lite plugg till! Köss

Kommentarer
Postat av: Sara

jätte mysiga bilder ju=) allt bra annars? Puss

2009-06-02 @ 16:25:18
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med!!! Så fint så! Men hoppas allt går bra med plugget, vi hörs sen! karin

2009-06-02 @ 18:18:15
Postat av: emma

la * a dig nånstans.. hatar det order LA SE.. la göra... la vi.. ööööööööööööööööh! göteborska fulare än något annat.. talaaa mitt språååcckkk istället talllaaa mitt språcckk!:P



Nää men det var vä lika bra då.. ödet som tyckte det :) typ samma bil ändå fast annan färg o tak.. kanske roligare med en helt annan bil med annat märke sen när man väl bytar :) får se det så istället



Lycka till med plugggiis..ringer dig nu

o sluta lala runder tacccckssshhh E.d från Helschinborg!!



2009-06-02 @ 19:31:09
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

ps. din mmama har ju en deljig hårfärg nu.. e det nytfriserat ?=) lite mörkare ton än vanligt tycker jag :P

2009-06-02 @ 19:33:45
Postat av: emma

yeeeeah :) det e ju svårt att se på bild men typ nått sånt .. man ser ju det ..

jaa... glöm inte DH..

jaa man måste ju ha hjälm.. jag ska nog köpa en nya fin blommig rosa på maxi för 130:- hahahhahahha :P den hjälmen har jag lånat av skolan så jävla het !=)

2009-06-02 @ 20:12:37
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Annika

Har din mamma flyttat Lisa? Känner inte riktigt igen det hehe :)

2009-06-04 @ 10:38:37
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0