Farhults strand

Vaknade med halsont och mög.. Fan vill inte blir sjuk nu ju! =/

Men vi begav oss endå till Farhults strand. Den mysigaste och barnvänligaste stranden jag vet=) Älskar den.. Och värmt är det i vattnet osså! Tro det eller ej, men Lisa badade;P haha...

Lite bilder i vanligt ordning:


Imorron öppnar jag på jobb..Blev tillslut även en öppning på fredag osså! Så jag slipper vara så trött på lördag då jag jobbar dag.. Sen ska vi till malmö på grillparty ju! =) SKa bli så skoj.. Bara jag blir frisk.....


Nu ska jag laga middag! Inte ofta det händer hehe.. Kamils och är husmor i detta huset;P
Blir Mango/Curry marinerade kotletter med mango sås (kall) och ris..Tänkte den skulle bli lagom klar till fotbollen ikväll, så jag får nog sätta lite fart.......  

Nu är mitt humör uppe igen! Vilka svackor man kan ha haha =) 

<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du är glad igne, hoppas du snart mår bättre. Ni ser ut som att ha det jätte mysigt!! puss karin

2009-06-24 @ 19:41:13
Postat av: emma

fixar din blogg imorrn irl ikväll :) om jag fick?

2009-06-24 @ 20:11:14
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Sarah

VÄRLDENS SÖTASTE <3

Mys på stranden ;)

Frästen den filmen ska stoppas upp, du svarar fan aldrig!!!!!!

MUPPTUPP

Men jag älskar dig iallfall

2009-06-24 @ 23:32:48
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jääte fin blogg puss kaarin

2009-06-25 @ 14:07:26
Postat av: Sara

Tack vännen.. älskar dig också! mysiga bilder... och skönt att humöret är på G igen :) de gillar vi =)Puss Puss

2009-06-25 @ 18:42:03
Postat av: emma

e det rosa tofflorna som e favvor skorna =)så himla fina..

2009-06-25 @ 19:44:09
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0