Malmö

Jaha då var tentan gjord igår och jag tror den gick vägen faktisk=))) Hoppas de iaf.. Så nu har jag SOMMARLOV!!!! Ååå så  glad jag är kan inte fatta de bara.. Vad händer??? Hoho nu är jag rastlös.. Blir dock jobb imorron! Men jag pallar inte sitta hemma!!!

Efter tentan igår mötte jag upp Tini=) Jag kan ju bara säga att jag älskar malmö mer och mer! Fiiifan vad mysigt där är på sommaren.. En massa stånd och hela staden är fan levande.. Me like!


Lite bilder



Blöev en massa fika och mys och shopping med min älskade =) hih.. Hur kan man bli så glad av shopping??? Kan nån förklara... Blev lite strumpor och troser (kanske inte så skoj), ett sommarlinne och ett par klackaskor. Va inte helt 100 men nu får se va! Va lite coola så ....


Åååå vad jag har tråkigt..

Precis käkat frulle.. Ska laga Kamils träningsbrax. Och sen då?? Gaaaa=S



Höres senare! Hoppas ni får det underbart på vår nationaldag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0