Omgjord

Jejejeje varit hos min favvofrisör idag (Tina) och slingat håret!! Blev syuper nöjd som vanligt.. ;) Tack tack gumman!!!


Sen gjorde hon en fin fläta i håret =)


Träffade upp mamma i stan.. Gick och käkade, shoppande och fikade! EN mysdag med mams tycker jag om=)))

Snackade med Sarah i telen igår (så nämnt) hahahahahha. Skoja gumman!!!! Men det var ett tag sen vi snackade så länge.. Haha som vi flabbade!! haha(= SYnd du inte följde med idag juuuuuu... <3

På onsdag kommmr min Karin hit wiiiiiiii! Träffas inte så ofta länge (men snackar typ 9 gånger om dagen hahaha) Men saknar dig ändå.................



Mår lite illa nu??? öööö... Imorron blir det jubb iaf!!! Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå!

JAG SKULLE FAN VA PÅ BILD DIN TOLLE!!

Och du skulle vara Brudtäna på mitt bröllop? hahaha

FIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS

/ DU VET VEM

2009-06-15 @ 23:15:21
Postat av: Tina

naaw... du är för söt snäckan :)

Lägg upp bild när det är tort så jag får se :) hihi

Puss!

2009-06-16 @ 08:46:45
URL: http://apinkmandarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det ska bli så roligt gumman! håret blev jätte bra, det man kunde se, men det blir det ändå när man ser mer, hahah :) men ring mig! och ta bort bilden från facebook, nu! du vet att jag hatar den, hahaha jag la inte upp din som du inte ville! :) puss

2009-06-16 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0