Stranden igen



Varit en underbar dag på standen idag med min Karin.. Synd inte du va med Sarah...  Får bli en annan gång=) Kamil kom efter jobbet med lilla Shomba (Doroteas nya voffsing). Världens sötaste (efter Shollan dåe) hehe.. Sen körde vi Karin till knutan för attt dra vidare och köpa köksbord.. Wii äntligen kan vi få i ordning i köket.. Blir soffa nu i veckan eller nästa.. Men nu sitter jag och ska få ihop stolarna och bordet, men undrar hur??? Bläää haha.. Måste ha lite energi, men kommer min hjärna igång!

Klarade frästen tentan jag hade sista dagen i skolan.: Glömt skriva de hihi=) Jag är så lycklig!!!!!!! Stolt över mig själv.....

Hoppas hoppas det blir fint väder på lördag!!! SNälla....... hihi=)  Kommer bli så skoj!

Nä nu måste jag fortsätta............. Love <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med bordet??? jätte underbar dag på stranden!! vi hörs imorn!! puss karin



fina bilder, men jag ser ut som en bajs!

2009-06-30 @ 21:25:50
Postat av: Sara

fina bilder :) söt hund :) var har ni hittat erat bord då? hur ser de ut ? ja jag har hittat nått, som jag får ha på mig. tänker ju inte klä hela mig i 70 tal precis.. grattis till tentan :)Karin nej du är mega söt :) PUSS

2009-06-30 @ 22:23:20
Postat av: emma

så jävla söt e han eller hon.. e det han eller hon?

DU E BÄST!=)

jaa be till väderguden att det blir fint på llördag!=) gaaaaaaaaaaaaaaaaah

2009-07-01 @ 07:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0