Fortfarande förkrossadd

muhuuuuuu tack vare tentajäveln.... Kommer inte klara den och det gör mig sååå arg!! Jag kan så pass mkt så jag ska klara den men .... fannnnnn....

Aja livet går väl vidare.. Mögfan att göra omtenta när min andra kurs redan börjat! =(

Imorron är det skola, sista delen.. Sen blir det jobb till 8 typ!


Idag har jag haft en riktig slappdag med städning, rensinign och tvättning.. Sen tillfarmor och sortera lite vidare. Visst är det skönt att barar rena ut och slänga gammal skit! Ska på mina kläder och skor till helgen! Allt gammalt mög ska ut=)


Min fina familj=))) Pappa, Maja, jag, Vikkan och Klara ... <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni är verkligen fina! Klara är stjärnan men de har jag alltid tyckt om fiskis!

Kärlek!

2009-03-06 @ 12:02:58
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: Sara

gumman, de är bara på de igen.. du klarar de nästa gång.. hoppas de är bra. tack för inbjudan.. PUSS

2009-03-06 @ 17:54:24
Postat av: Sarah

och du..klarar du inte tentan får du fler chanser! du kan bara göra vad du kan honey!

stolt iallfall!

<3

2009-03-07 @ 19:35:45
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: Annika

hihi tack gumman! :) Har det superduper här, vill inte åka hem senare haha. Bosätta mig här? Jajamensan! Hur är det hemma? Går det bra i skolan? Puss på dig! Hälsa alla andra så gott!

2009-03-07 @ 23:29:31
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Sara

tack så mycket. ja de va roligt.. lite ledsen och så bara men de va jätte roligt annars .. vad är du nu sjuk med gumman? PUSS

2009-03-08 @ 18:46:28
Postat av: emma

ja det löser sig nemas problemas..

glömde fråga om du läste afrika boken för Klara?=)

2009-03-08 @ 20:17:38
Postat av: Sarah

När ska vi mysa igentligen!?

möööööhahaha=(

2009-03-09 @ 09:09:56
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag städat... saknar dig gumman! så fina bilderna är på er!!! puss karin

2009-03-09 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0