Fredagen den 13de

Hmm jaaa... 

Dagen börjande iaf bra med att jag fick reda på att jag klarade min tenta som jag vatt så orolig för att inte klara.. Men sen, vad tror ni händer då?

Jo när jag kommer till stationen i Lund och ska ta tåget hem till Hbg, har tågafan kört på nån? Ingen aning om det är en människa eller vad..? Men iaf, alla tåg var inställda och ersättningsbussarna var beställda. Yes tänkte man då tills vi fick reda på att dom inte skuylle gå förren 1-2 timmar.. What? SÅ jag och en annan tjej tog taxi till Hbg=) Skånetrafiken ersätter ju upp till 500kr och det blev 425kr var så det var ju gött!!! Kom in 10 min senare än vad jag skulle gjort med tåget så det var ju gött.

Träffade Sarah och Sara på en fika.. Myspys=) Jag som skulle pluggat idag till min sista tenta men icke.. Är helt utmattad av allt! Får ta lite imorron och sen på sön.... fast jag kommer vara bakis!!!! Men imnorron blir det firning av min älsklings födelsedag + att jag klarade tentan + Karins avskeds adjö... !!! SÅ skoj vi ska ha=) Var redo!! ;P

Blir en lång dag, solning, fixning inför festen som börjar redan 3.. Oja vi är redo.. Är ni????

Ses ute i dimman;)

Kommentarer
Postat av: tjogg

grattis till tentan gumman, så klarade du den ändå, du e bääääst :) hoppas ni hade skoj igår på festen, önskar att jag kunde vara där :/ nu ska snart till stranden, wiiieeeee! älskar detta vädret... men vi kanske kan snacka på msn lite senare ikväll? jag e inloggad :) hoppas vi hörs sen, pusssss älskli, saknar dej

2009-03-15 @ 09:22:52
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: emma

stranden? e hon sjuk.. komma här och fresta oss :) men snart är vi där "bara" två månader :P weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-03-15 @ 18:37:06
Postat av: emma

din kära mor har namnsdag ida! =)

2009-03-15 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0