Idag är det ingen vanlig dag

för idag är det wallewalickians födelsedag hurra hurra hurra =))))

Har precis avnjutigt en smarrig middag bestående av fläskfile, potatisklyfter och bearnaisesås. Till efterrätt blev det kladdkaka! Jag kan bara jag vill =)) haha.. Blev lyckat iaf..

HIhi min lilla man fick frukort på sängen osså imorse kl 5.20!! Snacka om att jag var trött?! Haha =) Men han böev glad så det var det värt......




Och nu måste jag dessvärre återgå till mitt plugg!!!!! Ikväll, Linda Rosing och DH.. Glöm ej=)
Nu - kaffe??????? Måste bli lite pigg

Kommentarer
Postat av: Sara

gud så duktig du är. han blev säkert jätte glad :) Puss gumman hälsa grattis

2009-03-17 @ 19:09:16
Postat av: Sarah

Åhh va söt du är !=) kan du komma i håg de när jag fyller år med!? =)

2009-03-18 @ 02:43:05
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: emma

oj det såg riktigt mumisgt ut :)

2009-03-18 @ 17:33:34
Postat av: Anonym

jaaa sa duktig sa! puss karin

2009-03-20 @ 09:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0