idag...

Idag är min älskade vän Karin flyttat ifrån mig.. Möööhöööööö ;( Nu ska hon göra entre med bravad i London och det kommer gåååååå såååååååååååååååååååååååååååååååååå bra! VET JAG, FÖR min lilla Karin är bäst=)

Bild sen i lördags ...

Så i sommar är det planerat en tripp dit.. Aja så skoj jag kokmmer få denna våren ge mig nuunununuun..



Massor ut av "små" trippar wiii.. Me like....





Nu blir det plugg en timme till sen ska vi till skogen med Nelly och Nero!!! Mysigt....... Håller på att tvätta nu osså... Ååååååååååååå vilket fint väder... Herregud!!! JAG BLIR SÅ LYCKLIG =)))))) SItter på balkongen och pluggar ;P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vem är Nero!?

lyx för sholli!

2009-03-19 @ 13:32:15
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad fan är emmas blogg!? får spel hehe

2009-03-19 @ 14:17:26
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: Sara

söt.. ska säga dig en sak.. inget går vägen för mig nu :( inget är roligt.. PUSS

2009-03-19 @ 19:24:24
Postat av: Anonym

Gumman! jag saknar dig sa mycket, tanker pa dig jatte mycket! sa fint du har gjort pa bloggen med dig och mig, man blir sa glad av att lasa. forlat for att jag inte svarade i tele, men fick panik och var jatte stressad med ipoden och packa om och allt. Kom igar och det var sa fint vader, av med jadcka och pa med kavajen och bara njuta kunde sitta i skuggan och fika... du skulle varit har, sa roligt vi kommer fa det! lagenheten ar jatte mysigt och sa! jag ringer dig senare!!! alskar dig jatte mycket! sa fina bilder du har lagt upp!!!! shollan ar abra saaa sot och saknar henne med!!!

2009-03-20 @ 09:05:02
Postat av: Anonym

Gumman! jag saknar dig sa mycket, tanker pa dig jatte mycket! sa fint du har gjort pa bloggen med dig och mig, man blir sa glad av att lasa. forlat for att jag inte svarade i tele, men fick panik och var jatte stressad med ipoden och packa om och allt. Kom igar och det var sa fint vader, av med jadcka och pa med kavajen och bara njuta kunde sitta i skuggan och fika... du skulle varit har, sa roligt vi kommer fa det! lagenheten ar jatte mysigt och sa! jag ringer dig senare!!! alskar dig jatte mycket! sa fina bilder du har lagt upp!!!! shollan ar abra saaa sot och saknar henne med!!!

2009-03-20 @ 09:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0