Tänker tillbaka

När man va liten va det alltid fint väder på sommrarna och livet var frid och fröjd.. Inga bekymmer eller problem..
Hur lycklig va man inte när man tog studenten och livet skulle "börja"?! Jo men visst haha.. Bara ännu mer frågetecken som förföljer en..

Va hos mamma på midda och kollade foto.. Hittade en massa fina minnen. Här kokmmer några!!



Tiden bara rinner iväg.. Här stod vi på balen och hade ingen aning om vad som väntar oss. Vi alla är i olika stadier i livet nu.. bOompii ska bli mamma i sommar (super glad för din skull gumman), jag pluggar och Karin vill ut i vida världen.. Det var typ 5 år sen .. Vi är fan vuxna!?! Lite skrämmande är det allt;p Jag blir klar till nästa år.. LIksom om ett år är jag vuxen på riktigt?? Börja jobba med det jag ska göra resten av livet?? Hallå????? Nä kanske inte.. Kommer säkert plugga vidare senare haha.. JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA!!!!! Vill inte jobba.. =/ Men just nu, i denna sekund tycker jag inte lika mycket om det.. Denna press och så men efteråt är det skönt.. Ja fiifan=) Men det är väl bara att vänja sig? Och gilla lägett=)))))




Kommentarer
Postat av: Annika

Åh man blir lite tårögd. Underbara bilder Lisa :) Vilken dag vi hade du! hihi

2009-03-01 @ 23:17:18
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger bara desamma!!!! jag ryser i hela kroppen!!! så fina bilder, och så sant skrivit!!! VI HÖRS SEN

2009-03-02 @ 09:11:56
Postat av: Anonym

säger bara desamma!!!! jag ryser i hela kroppen!!! så fina bilder, och så sant skrivit!!! VI HÖRS SEN

2009-03-02 @ 09:12:02
Postat av: Anonym

säger bara desamma!!!! jag ryser i hela kroppen!!! så fina bilder, och så sant skrivit!!! VI HÖRS SEN JAG ÄLSKAR DIG imorn ses vi!!!!!

2009-03-02 @ 09:12:46
Postat av: Sarah

FIN DU ÄR VÄNNEN!=)

2009-03-02 @ 15:42:23
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: emma

haha så sööt liten lisafisa:) o vacker lisafisa på balen :)

jaa hehe

2009-03-02 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0