Fan fan fan

Puuu vilken dag.. Startade med tenta, vilket gick helt åt pipskogen! Blir förvånad om jag klarar den.. =((( Ååååå fannnnnnnn palla... Jaja men efteråt så mötts jag upp av Saqrah och Josse, Sally och Chico=)) Nelly blev super glad!!!
Lekte så fin och Nelly fick en present av Sally!! wiii så glad hon blev haha =) Och mamma för korttet TACK sötis=))))
Tycker det var så fint så här kommer en bild!!!!



Lilla Karin va här igår så det blev en fika på mezzo=) Mysigt och fifan vad den bakadepotatisen är god där.. Kylling!! MUMS=) LIlla virrtoppen ska flytta ifrån mig igen=(( mohuuuu, till London! Men då hart man en anledning att komma dit iaf haha.. Tror det blir en super sommar med mycket resor och skoj!!

Och snälla Emma förhorde mig igår.. TAck tack !!! Men hmm jag klantade mig endå idag=//


Nu blir det hmm? INgen aning haha!!! Har ju inget att göra nu fram till fredag... Shooohooooobooolooo

Snart kommer Tjoggi osså hem =) wiii... Super fin i brunt hår! :)




ps.

Tänker på dig sara....... 


Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas de gick bra ändå gumman.. du har varit så duktig.. Tänkt på dig idag .. jag hade faktiskt uppmärksamhet över tanten.. jaja .. PUSS

2009-03-04 @ 18:55:22
Postat av: Anonym

Tack för en mysig stund tillsammns vännen!

Dem älskar varnndra ju!!

;)

2009-03-04 @ 19:32:39
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: Anonym

P.s skit fina bilderd.d.s

Vem har finast hundar!? =)

2009-03-04 @ 19:33:28
URL: http://sarahni.blogg.se/
Postat av: emma

var så lite så :)

o när ska du inse

2009-03-04 @ 19:44:05
Postat av: emma

joo det kommer gå bra!! om inte så är det inte hela världen man får fler chanser bara till att ta det som det kommer

tänk på barca i maj istället

tänkte att det e dafs för jogging i pålsjö snart..

man kan ju ha barca som mål :) vältränad o så :P

2009-03-04 @ 19:45:01
Postat av: emma

bort!

2009-03-04 @ 19:45:38
Postat av: emma

ps. så fint ben med hjärta:)

hehe..

Jaa mysigt vi kommer få det imorrn

2009-03-05 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0