4de och sista kalaset

Jepps.. Mammi och co va här innan!! Fikade och myste.. Sen stannade dom och lagade en fantastisk god middag till oss! Mums vad jag älskar sånna "söndags" middagar=)

Pluggade innan och nu efter.. Precis klart..! Så skönt.. Bara en liten uppgift till sen tenta och sen sommarlov ! wii..

Nu blir det bingen! Imorron bär det ju av till Barcelona.. och mycket ska hinna fixas! Natti från mig


och givetvis lite bilder...

Älskade mormor och jag


Jag och älskade Kamil


Mammi och Nelly myser





Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, där sitter ju Lisa mamma som nästan var min dagisfröken hihi :) Ha det nu så ball i Barca! Puss

2009-05-22 @ 10:08:34
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaaaaah vad fina bilder gumman!!! som jag saknar dig!!!! ha det underbart nu!!! alskar dig karin

2009-05-22 @ 12:19:58
Postat av: Sarah

Välkommen hem bejbi, hoppas resan och barca va nice!

puss

2009-05-25 @ 14:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0