....

Hej svej!!!

Puu vad trött opch seg man blir när man e ledig.. Jag hjar ju 2veckors självstudier nu och är inte riktigt på hugget om jag säger så.. Har iaf planerat in en intrevju på onsdag, sen flyter det väl på hoppas ja..
Sov till halv 1 idag.. Majgad, sen har jag bara kollat film hela dagen.. Mysigt det med=)

En en sväng med Nelly hos din vetrinär.. Tog sin årliga vaccination! LIa Sholl va rädd haha =) Syns ej så men det är hon.. En riktig liten mes.......




Ps. Hade rikttigt roligt i lördags hos Sara!! Så tack för en fantastisk fest=))) Synd inte mina andra två favvisar kunde vara med.. Saknar dom som fan!! LIlla Karin och Tjoggi!! kom hem...................

Nu blir det det sista på "Chihuahuan från Becerly Hills;P Hahahhha karin du hade älskat den;) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaw saknar shollan och promenaderna!!! jaaa chihuahua!!! saaaa!!!!

2009-05-05 @ 11:16:37
Postat av: emma

hahha lilla mesen:) hahha naww hon var ju duktig..tänk om nån skulle sticka dig o du inte fatta nått :O) jag tycker sholl har mycket fina öron.. behåll dom så :P hahahahah

2009-05-05 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0