Födelsekalas 3

Hihi min födelsedag tar visst aldrig slut.. Eller rättare sagt, mina kalas.. Idag blev det lite tårta och kakor med Kamils familj! Mysig=)))


Stack och hämtade KKlara efter jobbet, så hon kunde få leka med Demi=) Dom leker så fint ihop=) hihi..

Lite bilder??? Aaa det ska ni få...

Jag och lillsyster



Två av dom finaste


Svärfar matar tiggeNelly;) Kolla in alla goda kakor och världens godaste kladdekaka MUMS

Busarna rider polle på mig;)


Presentutdelning=) Fick pengar av alla för shopping i Barcelona..! Yee=D


Fusfröna=))))


Imorron blir det det 4de och sista kalaset för mig.. Mamma, heppen och mormor kommer på kafferep!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska inte klaga Lisa :) Klart du ska firas! Du fyller ju år, eller ja har gjort hihi :) Fina bilder! När sticker ni till Barca? Puss

2009-05-20 @ 22:52:38
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Tina

heej gumman...!!

mysig födelsedag :)

Snyggt kort från cardinal med :)

Ha det toppen!!

Puss... å fin blogg med. hehe

2009-05-21 @ 11:41:24
URL: http://apinkmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0