Hemma igen från Barcelona

Har varit en helt underbar helt fantastisk resa=))) Ojojoj gud vad jag älskar Barcelona! Allt, staden, människorna, maten, festlivet.. Helt stum... Man kan inget annat än att älskar den staden! Och att träffa Tjogge va hur mysigt som helst=)))

TACK baby att vi fick bo hos dig... Och att du tog hand om oss och va vår guide! Pussar<3

Lite bilder...
Resan började i Göteborg




I Barca
Välkomstdrinkar;P

Morsning!!!

Frulle på Starbucks


Utflykter
Sagrada Familia



Ramblan
Monster på g


Shopping (observera att jag ör överlycklig efter min shopping) hahahah


Stranden


Fotboll (bara killarna)


Parc Guell by Gaudi (utsikt över hela Barcelona



Här började vi vår filmning, som kommer att visas på Emmas blogg senare!
Det var riktigt länge sen jag skrattade så mycke;D Tror vi hunnit med 5 filmer!
Asså vi är gastar .......




Nu blir det lite plugg och förberedning inför imorron. Sista redovisningen och sen två veckors hemma plugg till tentan! Sen har jag sommarlov=)


ps. Glömde hela min väska på vägenhem när vi hade kissepaus och käkade! Muuuu ringde upp och dom hade fått in den så dom skickar hem den! Hade ju min kamera och en massa pengar så det var tur! Jaja jag vet klumpe lisa

Tack igen Tjogge. Vi kommer snart igen kan jag lova! Vi alla älskade det lika mkt;)

Mycket kärlek!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saaaa fina bilder!!!! underbart!!! staden ser skit mysig ut!!! roligt att ni hade det sa bra!! hors imorn gumman! puss karin

2009-05-25 @ 21:49:01
Postat av: Anonym

saaaa fina bilder!!!! underbart!!! staden ser skit mysig ut!!! roligt att ni hade det sa bra!! hors imorn gumman! puss karin

2009-05-25 @ 21:49:41
Postat av: Sara

jätte fina bilder och så mysigt de ser ut att vara .. :) hörs i veckan . Puss

2009-05-26 @ 12:41:18
Postat av: emma

hahha där shaaatt den hahahahah ;:)din proosshtata fjaant :P haha

älskar att skratta!=) oja underbart.. fifan älskar barcelona mer än nått annat.. vi får TURISSHHTA vidare din lilla turriscchht!!

2009-05-27 @ 15:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0