Hittade litre...

Bilder från påsk....



Och från denna helgen

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag komenterar nar jag laser! maste bara saga saaaa fina bilder! saknar dig jatte mycket!!! roligt att det blev en roligt fest!!! aaah snart ses vi|!!!! hoppas jag! alskar dig!!! vad ar emmas blogg, jag har totalt glomt.. har inte varit dar pa evigheter, sa emma... jag har glomt ditt namn, du komenterar aldrig med lank sida inte vad jagv kan se, sa darfor.... hoppas allt ar bra med dig med... massor med pussar! karin

2009-05-05 @ 11:15:27
Postat av: emma

fan vad mörka bilder!

Vad e de för fotograf liksom .. man syns ju knappt haha...



Ja karin ladyie.blogg.se snart ses vi!måse snacka med dig om en grej om i sommar också.. messa mig ditt england nr omgående!

:)

2009-05-05 @ 20:54:17
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Sarah

eftersom jag rest halva jorden runt, kanske inte jag har lika mycke pengar som ni andra! men tok så mycke mer erfarnhet!

kanske kan förstå när man säger en gång att man inte har pengar!?..

tycker de är dåligt att de ska behöva bli så här..

de är till er båda Lisa & Emma..!!



Plus att jag priterar inte Brittan förre mina andra sommar saker!

Tack å hej!

2009-05-06 @ 12:53:48
Postat av: emma

så jääääääääääääääääävla gött :) hahahh fiffaaan vad skoj det kommer bli... oh get naked get naked oohhh (: i gottt a plaaaaan we can do just what we can oohh babby baaaby...

2009-05-06 @ 15:52:24
Postat av: emma

mobil jävel

funkar inte tryckt fel pinkod nu två gåner jävla tuchscreen för fan!

kommer ju upp 10000siffor när man trycker en gång o swwiiish så blir den LÅST!

OCH KUNDSERVICE..ja stängt.. beställa pukkod

kommer med posten OM NÅGRA DAGAR!

GE MIG NÅTT LUGNANDE!

2009-05-07 @ 21:50:39
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0