Jammy vilken kväll

(= Har precis kommit hem från bion.. Såg State of play.. Mycket bra!!! SKöna nya stolar har dom osså=) Och kunde inte ha bättre sällskap.. Saknar våra filmkvällar!! Så det får det bli mer av i fortsttningen..

Bilder? Aa som vanligt

Sötnosar

Ps. min vän Emma är så brund och fin nu för tiden! Titta bara på henne, liksom WAW är det enda man får fram.. Eller vad tycker ni? =) hihi

På väg till bion.. Vi flippar som alltid;P


dododo *sjunger James Bond*



Imorron blir det träning, plugg, mormor och tillsist jobb till 00.00! Upp 06.00 för jobb på måndag igen=/ (tänk pengar Lisa).. Sen bär det av till Stockholm på tisdag! Ska hälsa på min syster till på fredag. Och då fyller jag år =)))))))
Är som ett litet barn hihi=)

Pussar och nattinatti på er!!!

Ps. Tänker på dig Sarah! Finns här.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa verkligen, skit fina bildetr!!!! vad roligt med bio.... jaaa snart ses vi!! alskar dig!!!!!! puss karin

2009-05-10 @ 16:54:55
Postat av: emma

ihih tack (: tänkte sola ida men martin ville inte följa me mig.. men ska nog dra dit själv tror jag :P eller så tar jag det imorgon.. får se :P ihihi.. så mysigt ja..fler såna kvällar jaa

2009-05-10 @ 18:06:02
Postat av: emma

bra tränar idag!!!=) vi e så duktiga

2009-05-10 @ 20:49:06
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

ja min mbil har dött den e på laddning ring upp martin igen du la på precis när jag skulle svara

2009-05-11 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0