Nästsista skoldagen imorron

Får skjuts till skolan imorron, så får väl äka in dåe... Sen går jag bara den 5te, när vi har tenta=/ Sista redovisningen idag. och jag säger bara "Jee där shatt den" ;D hahaahhahaha.....



Blir plugg nu sen nanna tidigt.. Så trött!



Lite mer bilder från Barcelona!!!

Finfint på stranden bara kolla i n vad dom skapar med händerna


Under en av våra "tagningar" hhahahaha


Jag myser


Jag och min älskade Tjogg på en uteservering vid stranden


Jag och älsklingen myser!!!!!!!


Åter igen, världens bästa resa=)



På onsdag kväll kommer Demi hit och ska nanna här =) Ska palla henne hela torsdagen! Hämtar upp Klara på dagis så dom får leka lite osså! hihi=))) 



Puhsss frånn Lisa Blomkvisht från Helsingborg

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du ar rolig!!! fina bilder som vanolit!!! ring mig nar du kan1 alska dig!! puss karin

2009-05-27 @ 09:13:35
Postat av: Tina

Vad fina bilder från Barcelona... myspys :)

ha det gott!!

xxxxxx

2009-05-27 @ 10:14:20
URL: http://apinkmandarin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Är de du som är Helsingborgs Lisa? haha ;) Gillar de!;)

hur va de ni i barcelona, va ni på dem bästa ställena och festa? kom ni in ? eller KLART NI KOM IN! Ni kom säkert inte ut ;) hehe..=) Wii så fina bilder härligt och mysigt!

en glad kamilii som står och kollat fotbollen;!)



LAW YA!

2009-05-27 @ 13:15:34
Postat av: emma

det kommer gå skitbra..

puss puss e.d från helshingborg :)

2009-05-27 @ 20:56:53
Postat av: tjogg (marika)

hahaha ja där shatt den pappa proschtatahäst! ååååh så skoj vi hade här alltså, skrattar inte så med någon annan! saknar dej din bajs, kom o hälsa på mej snartsnartsnart igen ok? Pussss<3

2009-05-31 @ 15:44:00
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0