Snart klart =)))

Haha men det har tatt tid.. Men snart så =)))
Ska till mormor och hälsa på ett tag hade jag tänkte.. Sen ikväll blir det bio!! Mys....

Jag kommer att få världens bästa persent av mina tjejer!!!  Kan liksom inte bli bättre.. Jo, att alla hade följt med.. Hihi jajaja jag ska få en biljett till Brittan!!! HAha älskar henne!!!! På fredag fyller jag år så då blir det lite mat och mys här hemma!! Mn så får jag min paket hahaha =))) Sån galen=)
Den 11juli drar vi till Köpenhamn!!!

Jag visste det, denna sommaren kommer bli så bra=))))


Jag och Michella på Cardan! En söt tjej som jag träffade på Kattis bröllop!


Nä nu måste jag bli klart!!!


Och en sak till. Min KARIN kommer hem!!! Wiiii.. Som jag saknat dig gummi(=
Hade hoppats på Tjoggi med men tror nog hon stannar i Barca sommaren osså=/ Mööö kom hem älskling du osså!!!!
Då hade sommaren inte kunnat bli bättre=)

<3

Kommentarer
Postat av: emma

snyygggging :)

2009-05-09 @ 15:51:33
Postat av: emma

ja..fan att tjogge inte kommer hahah (: vi tre som har så skoojj ihop.. men vi kommer ju till henne om två veckor Baaaaaaaaahahaha..men karin kommer ju inte bo här ändå :(snyfft... men vi kan dra ner ett par grg till Malmö o festa till det :P

o brittan jaa.. denna sommaren ska vi göra perfekt!!

2009-05-09 @ 15:52:55
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0