Sumering i bilder från Stovkholm

På väg i tåget.. Med en bauta resväska.. Haha jag är lite rolig (tror ja ska vara borta längggeeeee) 

Gick en långpromenix när jag va framme...



Andre dagen cyklade vi runt och letade målarbutik i 2 hela tmmar.. Jaja så kan det gå när man inte planerar .. Men mysigt va de!!


Målning på G (ps. kolla in mina snygga kläder)

Och så här ser man ut efter all målning.. En massa färgsänk i helt ansiktet


Lite ego bilder(=


FLyttar saker från hennes nuvarandelägenhet

Och från hennes gamla

Hela flyttgänget blir bjudna på pizza=)))


Och mellan allt slitande hann vi med ett par fikor =)


Sista dagen...

Sis bjöd på en földelsedagsfika

Scones och chailatte MUMS

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad mysigt!!!!!! ser ut som ni hade jatte roligt, nu ska jag snart ringfa dig!!! alskar dig karin

2009-05-18 @ 16:08:19
Postat av: emma

Hejsan.. vad fina bilder :) hihi så duktiga ni har varit .. mycket sliiit :) men det blev ju bra..



KARIN DU KAN GÅÄRNA KOMMENTERA MIN BLOGG OCKSÅ!

2009-05-18 @ 16:50:44
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Annika

Kuliga bilder! :) Lalala, Stockholm i mitt hjärta... lala sjunger :) hihi



2009-05-18 @ 17:52:04
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0