Tillbax

Länge sen man skrev ordentligt här.. Har helt enkelt inte haft tid.. Mycket annat på sistonde.  Hem kommen från Stockholm, där jag hälsade på och hjälpte min kära syster att flytta! Va super mysigt d'är uppe, men det tyckte däremot inte mina ögon. Har fått mega pollen (troligtvis). Mina ögon rinner ständigt och svider som f*n!!! =/ Sen i fredags kväll firade mina vänner mig! Super fina presenter.. TACKAR!!! Brittan den 11 juli wiiiii Ni är bäst tjejer=)) Sen igår jobbade jag och sen direkt till älsklingens "mammas" födelsedagsfest.. Länge sen jag åt så god mat. MUMS!!! Men va sjukt trött och kännde inte mig alls bra. Stack hem redan vid 11.  Sen firade jag mig hos pappa idag och sen nu till jobb.. Sitter här. Det är så lugnt så!

På onsdag blir det ännu mer firande av Kamils familj=))) Och sen tordag, mamma och heppen. Blir fullt upp..!

Imorron måst5e jag plugga klart.. Emma "rättade" mitt projektarbete så ska renskriva det. Och sen bli klar med fall 3. Tisdag skola och onsdag jobb på dagen. Och på fredag drar vi till Barcelona! Wiiii =) Ska bli så underbart! Och att träffa min lilla Tjoggi =))))

Puss på er! Love

Kommentarer
Postat av: emma

hiih vi ska det så skoojugt :) idag ahr jag sovit

12 timmar + tre timmar + tre timmar..

det är rekord hahahaha :P

2009-05-17 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0