Underbara 1a maj

Kan inte beskrva hur mycig dag jag haft idag... .Majgada, längtar till och med tills jag får egna knoddar=))) haha...

Va i skogen med Sholl och Iron först imorse och sen drog, jag Klara, Viktor, Emma och Lenny till Sjökrona där det var ett band som spelade, en parad som trummade förbi, ponnyridning, loppdragning och mycket mycket mer.. Vi hade med picknick.. Ååå gud så mysig dag det har varit=)) Vill att alla dagar ska se ut såhär.. Hade kanske inte uppskattats dåe? Men ni förstår min tanke.. Love love love



Bilder?? JAA....



Hela gänget


Picknick


Scenen


Klara rider ponny=)))


Jag och min älskade Klara


Mina fina vän Emma med mina två små skatter


Coole Vikkan



Nu ska vi snart ner i stan, jag och älsklingen dårå=) MYS!!!!

Imorron blir det jobb innan festen hos födelsedagsgrisen SARA wiiii

Ps. Måste ju skriva grattis här osså=) Så GRATTIS underbaring<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej dessa bilderna hade jag missat nar jag kollade pa din blogg, bara dom oversta!! sa fina bilder!!! puss karin

2009-05-05 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0