Emmas halloween

Hade sjukt skoj...... TACK Emma för en fantastisk kväll. Goda drinkar och god mat=))))) Och gott sällskap jhihih....
Och inte va jag så bakis idag heller.. Jobbar hela kvällen! Nu blir det bingen. Upp tidigt till skolan sååå natti---

Först lite bilder:
Emmas fina pyssel  i love it




Djävularna Em ocxh jag


Änglarna Sara och Jossan


Presentutdelning:
Pumpakort, presentpåse och presenter (halsbank, armband och bok) från mig, Sarah och Karin=)



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: emma

blinng blinnng. såå fint :) super gladd! ska ha på mig idag :)

2009-11-02 @ 09:26:51
Postat av: Sarah

wiiiiiiiiiiiii fisen, jag ser att ni hade de kanon po emmas dag ;) yeeehh saknar dig med alskling, vi har de super bra har stress nu men ska blogg i morgon och so..saknar dig ebby ta hand om dig och kampa po i skolan nu alskling!!! pussssssssssssssssss min tolle rumpa!

2009-11-02 @ 23:20:44
Postat av: Tina

fina bilder söt!

puss!!

2009-11-03 @ 21:36:15
URL: http://apinkmandarin.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

min stuvade makaroner blev bläää. Men nästa gång, bannemej då sak det gå sin väg :)

Tack, vi flyttar in nästa år - den första februari. Can't wait! Vill bara flytta dit nu.



Och Viggo ja, han växer så det knakar. Allt bra med dig annars? :) Går skolan bra? :) Puss

2009-11-03 @ 23:20:11
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0