Julpyntat

Hejj hopp!!!!! Jag har knappt tid med något.. Fullt upp med mitt examensarbete.. Men det rullar på!!! =)

Igår kväll han jag till och med att julpynta lite;P Såg att grannarna hade uppe julstjärnor och advensljusstakar. Ååååå så himla mysigt!!! Så jag var tvungen.. Älskar som sagt julen <3

Tänkte hinna med en artikel till inna jag ska nanna.. Imorron ska vi ha tre intervjuer.....




Natti natti


Ps. Kan erkänna att jag allt är avis på Sarah som är i Mexico och Tjooge som precis kommit hem därifrån!!! VILL OSSÅ UT OCH RESA!!! Sara ska till Thai igen snart.. Shi man blir sugen. Men Kamil har ingen semster att ta ut så det går icke än.. Vi får vänta...........

Kommentarer
Postat av: Tina

heej Lajsa :)

Ska resa med fimiljen, mamma fyller 50 :)

Mysigt med jul:) Jag ska inte julpynta eftersom jag inte kommer vara hemma. Men pynta på :)

Ska ni åka till Thailand?

Puss!

2009-11-26 @ 10:43:42
URL: http://apinkmandarin.blogg.se/
Postat av: emma

hehe rolig bild...den som väntat på nått gott väntar aldrig för längre :)

2009-11-26 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0