Längtar efter en resa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med!!!! Jätte fin bilder.. puss karin

2009-11-15 @ 17:16:58
Postat av: Anonym

Jag med!!!! Jätte fin bilder.. puss karin

2009-11-15 @ 17:17:12
Postat av: SARAH

Ohhh mysiga bilder , jaaa vi har de super solar och badar po torsdag drar vi nog te CUBA Eller jamiaca , vis ka ta sax sten och pose om de i kvall nar vi ater hahaha

jag vill till jamica och ali till cuba och jossan till boda vi for se

vi har 100 grader varmt och de ar riiiktigt mysigt vi bor po stranden i varldens finaste hotel

men du bebey keeeeeeeeeempppaaa snart slut po skolan do kan du resa hur mycke du vill

tanker po dig och vi ses snart min tollerumpa

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ALSKAR DIIIG



Juste vad for plan for nyor, kommer inte i hog har vi bokat nogot ohh yre mej pomin bara mig honey buney love you

2009-11-16 @ 01:55:54
Postat av: Sara

Häääärliga bilder :) LOVE IT, ! Ja, jag ska snacka med henne, vi kan göra nått tillsammans men ja vill inte åka bort,. men bestäm ni!Rings i veckan så ses vi :) PUSSSS

2009-11-16 @ 08:47:38
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Ååh jag vill också resa när jag ser dem bilderna gumman. NU NU NUUU!

2009-11-20 @ 23:38:32
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0