Nu är det bara till att kör full nitti

Hejsan=)

Hoppas allt är bra... Jag mår prima ballerina. Nu har vi interjvuat de sista inför x-arbetet. Så nu är det bara att köra full nitti! Skriva in bakgrund och sen analysera sönder skitet ;D Nä men skämtosido.. 3 veckor till! Lisa, kör gärnet! Skicka gärna över lite energi till mig *blink blink*


Hämdade förresten ett omdöme om mig som jag ska ha som referens när jag söker jobb! Kan bara säga JAG HAR VÄRDLENS BÄSTA HANDLEDARE =)

Va i stan med älsklingen innan osså.. Kollade lite julklappar till mig;) Sen handlade vi hem mat! MUMS =)))


Nu blir dte bingen. Upp i tid och plugga. Bland annat transkribera en av intervjuerna. Sen blir det jobb hela helgen för mig! Fredag lördag och söndag kväll!




NATTI från oss<3

Kommentarer
Postat av: emma

du ska ta ett energipiller som du fick av mig :) det går bra.. ta det lungt men see till att ni båda jobbar u know what i mean!

2009-11-29 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0