Världens mysigaste lördag

Hej hopp=)

Hur är läget med er? Det är faktiskt riktigt bra med mig idag.. Förutom att jag har lite magont.. Blir så glad när solen tittar fram;) Jag och älsklingen har varit nere på stan och mysigt. Handlade en jacka åt honom. Så fin så=) Sen fikade vi! Sen har jag bara pluggat lite och kollat fotboll lite mellan.... SNart blir det film--> The Ugly Truth.. Har icke hunnit se den innan.. Någon som sett den? Är den bra?

Älskar sånna här dagar.. Som är så lugna och sköna...

Imorron blir det plugg fram till 2. Sen ska vi hem till paps och co på söndagsmidda! =)))


Plugget går bra osså. Vi har våra intervjuer nästa vecka. Tack Em för du fixat en (= Sen är dte bara att börja analysera och läsa och skriva....... Måste hinna klart innan jul!!!!


Puss på er <3 Och mkt kärlek från mig

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Mmm, visst är det härligt med lugna sköna kvällar. Myysigt :D Går det med plugget gumman?

2009-11-22 @ 12:18:23
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: emma

hmmm vet inte riktigt om jag sett den.. kommer aldrig ihåg namnen på filmer jag ser :P

pusspuss

2009-11-22 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0