Första vikariatet

Hejjjjjjj!!!!

Usch vad kallt det har blivit.. På bara några dagar.. SNart vinter! Ja tiden den bara går. Har suttit och rättat alla arbeten nu tills imorron. Dom är så duktiga så=) Ska dit och köra det sista (dom ska ha redovisningar). Kommer gå super.. Sen blir dte hem och plugga. Hur mycket som helst nu i skolan=/ Menmen snart slut... Bara att köra in i det sista nu! *peppa peppa*
Idag ringde det från min praktikskola.. Och jag har fått mitt första vikariat. I och för sig bara två dagar. Men alltid en början=))) SKa skriva anställningsbevis imorron hihi.. Sen har jag köpt en present till min handlledare som tack för hans stöttning och hjälp under min tid där! Blev en flaska vin och lite choklad,,

Nu måste jag i säng.. Kollar film men håller på att somna........... Sätisen ligger här brevid med halvstängda ögon hehe.. Hans första dag på jobb imorron efter 3veckors sjukskrivning.


AJa puss på er iaf!!!!!! LOVE

5år gammal bild.. Hihi så nykära!!! Det är en härlig känsla det

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw så söt bild!!!! puss karin

2009-10-14 @ 19:46:26
Postat av: Sara

grattis så jätte mkt till vikariatet :) vasd roligt !

2009-10-20 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0