Fortfarande

... helt slut sen helgen! Men fiiifan vad jag hade skoj i lördags. Riktigt länge sen det blev en sån lyckad utgång med en massa skratt=) Va liksom fortfarande full när jag vaknade i lördags kl 3. Jag menar hallå haha....

Iaf har jag jobbat igår och idag på skolan.. Vi har Halloween pysslat! Så mys =)))


Imorron är det skola igen. Sen redovisning på tordag. Och sen jobbar jag hela helgen. Men på lördag ska vi fira lilla Emma!!!! (och TT) Komme bli så mysigt och skoj.. Vi ska vara djävular höhö




PS: SAKNAR SARAH SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Hoppas ni har det underbart sötis!!!! <3


Kommentarer
Postat av: ermma

kan inte säga det för många gånger.. men fyfan vad du ska denna färgen i håret!! så jävla fint!

2009-10-28 @ 10:03:43
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

hehe jaa det var väl inte så farligt :)?

2009-10-29 @ 15:32:46
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

jaa :) hade faktisklt glömt den händelsen...men när jag satt o titta på korten så kom jag på det :) därför är det alltid bra att fota!:)hahha sees imorrn beejb då jeevlar pusssssssssssiisss....

2009-10-30 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0