Nanni

Hej hopp!

Nu är jag nanni... Vill bara sova! Sitter på jobb och gör ingenting. Här är helt dött. Får väl och läsa lite mer skvallerblaska=)

Hoppas dopet igck bra idag Bompi! Karin, du klarade det säkert hur fint som helst. Grattis får man väl säga till dig nu när du har blivit gudmor på riktigt=)))) Lilla Viggo så söt och liden hihi. (lägg upp massor utav bilder). Älskar bilder! jepp så e de........

Har hunit med att konstruera mitt matteprov som eleverna ska ha på tisdag. Faktiskt rätt gött att hinna med massa annat här!


Imorron jobbar jag specialtid 12-21. Ingen sovimorron där inte. Men kommer hem iitid och det är guld värt. Vi passar Iron och Shomba osså. Så busiga.

Jag saknar min lilla Tjoggi.............................................................................. <3


Nu ska jag tolla vidare! Pussar 

Kommentarer
Postat av: emma

ja, det var du som sa att det fanns andra som inte är lika punkiga o klumpiga såna light irl vad det kallas :) fast det fanns olika varianter.. det fanns såna som var helt vita på det där runda märket och denna men tyckte denna var lite finare för det var mer rött i denna.. :)får se om jag vågar gå i dom hahahahah :P men klart jag gör :P äh tramsigheter!



Ja men det var ju en väldigt konstig tid?! me ndet e skitbra du kan göra annnat jobb på jobbet :) sparar du mycket tid på det :P

2009-10-04 @ 16:10:33
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

ja, imorrn är det nya tag som gäller.

ehh jaaaaaa dina jobbebyxor .. men hallå mina vanliga byxor går inte ens för fan!!!! fattar inte det.. svällt upp som en ballong sen jag slutade med ciggen. nått helt sjukt asså!

Men på fredag ska jag ha gått ner minst 2kg!! och sen ska jag gå ner 2 till :P hahah innan min födelsedags fest.. annars går jag inte ut!!Inte med en sån här kropp..forget it!!! :) men allt känns ju så jävla gott nu när man inte har cigg hahaha :P

2009-10-04 @ 16:12:57
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig!!!!! Tack, det gick jätte bra!!

2009-10-04 @ 16:43:46
Postat av: Sara

tjena snäckan :) de blev fasiken ingen cirkus :( tack iaf för biljetten :) annars kunde du följt med ju .. tråkigt.. ses snart i hope :)

2009-10-05 @ 17:31:43
Postat av: Anonym

hej.. nää inget hemligit men vill inte skriva så alla ser i heller.. alla behöver inte vet det, eller dom som jag inte känner.. för det handlar lite om den nedre delen av min kropp..

hahaha.. säkert inget farligt.. men något e fel där..eller kanske inte fel vi får se :) hehe men inget allvarligt enligt dem eftersom jag inte har direkt ont...därför dom inte bryr sig om att jag ska få en tid iheller.. !! Men nu har jag fått det..

o det andra var också en bokning fast till

en middag :)

hehe jaa skriver ej mitt namn

men du vet vem jag är. :P

2009-10-05 @ 19:59:10
Postat av: Sara

hej gumman .. Jo jag vet jag ska inte må såligt at gå dit , men de är mega jobbigt ändå men jag vill bara ha det diplomet. Men imorgn med sen har jag bara ett seminarium kvar .. skönt ! Hoppas de är bra med dig . och att de går bra för dig i skolan :) PUSS

2009-10-06 @ 19:25:55
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: Sarah

SAKNAR DIG OCKSÅ!

2009-10-07 @ 17:26:16
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Sriwanna

Tack Lisa, dopet gick så bra så :) Allt var perfekt och Karin skötte sig utmärkt ;) hihi. synd att ni inte var här. Hur är allt med dig denna morgon? :) Skolan går bra?

2009-10-09 @ 09:40:13
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe ja men det va trevligt att ni kom igår och det va ännu bättre idag =) ju oftare desto bättre :) Ha en mysig kväll Puss love

2009-10-09 @ 18:17:44
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: emma

..oh kan inte smälta osten du gav mig :) hahahaha

2009-10-09 @ 19:16:36
Postat av: emma

fatta vad störig jag är som person!

2009-10-09 @ 19:22:44
Postat av: emma

tack för dom fina blommorna :) ni e så söta :)

2009-10-11 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0