Somnar efter max en timme

Majgada vad jag är ovan att läsa.. Läsa mycket. Speciellt när det är så komplicerad svenska att jag måste läsa om den tre gånger för att förstå. Bööööö har litteratur seminarium på fredag. Imorron ska vår grupp träffas och sammanfatta. Men oj vad jag ligger efter! Känns inte bra.
Men orkar verkligen inte mer.. idag.


Jag och söta Demi!



Måste bara säga, GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL JUL =))))) Ska bli så mysigt.. Älskar verkligen julen<3

Nu-fotboll

Pussssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: emma

ja, myspys med jul!:) ussh mår inte bra idag.. känns som jag har feber i kroppen..fattar du vad jag menar? jag kanske får feber sen oooh neeej ...

2009-10-17 @ 14:51:57
Postat av: emma

hej tuttan.. jag hade redan lagt mig igår när du ringde :) hehe men ring sen.. jag ska städa :) law!

2009-10-20 @ 07:44:59
URL: http://laydie.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej fisiga Lisa ;) hähä busar bara med dig litta. Allt bra med dig? :) Hur går skolan?



Affären heter Franska Liljan och ligger vid Statoil, du vet den stora vägen vid Zoegas. Hittar du? :) Och vi stannar tills nästa vecka nångång :)

2009-10-20 @ 19:56:52
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw hihi gumman! så fin bild!!!! ringer dig imorgon!!!! älskar dig puss karin

2009-10-20 @ 20:42:31
Postat av: emma

den sista är ju minst utklädd.. det är ju bara en hatt :).. .den e ju fin men vet efan om någon misstar sig och tror att jag går runder med en sån hatt för att jag tycker det e fin.. liide pinsamt isf.



Jaa det är det som gäller så kom inte här och böla som andra! Skiter i att fixa såna roligheter om det inte uppskattas... du behöver inte vara häxa.. fast det hade ju passat dig :)

2009-10-20 @ 21:18:37
Postat av: emma

http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx



titta här om du hittar något.. vi kan sambeställa om du vill så blir det billigare.

det e även billigar e här än i affären på stan.

:)där finns andra häxhattar också så kan vi båda vara det..fast jag kanske vill vara djävul egentligen hmmmmm.. men titta o se så kan vi beställa tillsammmans om du vill..

2009-10-20 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0