Sweet

Igår va jag på tjejkväll. Hemma hos em. Det var jag och Sarah och vi hade så mysigt. Emma hade lagat super middag (länge sen jag åt så gott).. Drack och snackade en massa. SOm har resulterat i något bra kan jag ju säga. Men har varit seg idag. SKulle ha rättat en massa arbeten men har fortfarande inte börjat.. Ööö måste ju blir klar nu senast imorron. Sen på onsdag ska jag lämna ut dom och höra deras redovisningar=)

Skolan börjar imorron. Inte alls skoj. Har trivts så på min praktikskola. Memen bara det sista kcvar nu..


Tt kom hem med min gammla dator för några dagar sen. Och där fanns sjukt många gamla bilder =) Älskar ju bilder !! Så här kommer några<3 Bilder från igår finns på emmas och sarahs bloggar!



Nu blirdet lite tv.. Och kanske lite plugg!

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Annika

ÄÄÄÄH GUMMAN! Vad är det för bilder du lagt upp? haha. Shet pommesfrites! :D

2009-10-11 @ 22:31:39
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Emma

haha den sista där.. e det inte hemma hos tt i hans första lya? haha då din hockey frill håller på att växa ut ?=) rebelltiden hahaha.. shiiit vad små!

2009-10-12 @ 09:43:40
Postat av: Emma

fan såg du falks nya?

LeO?

vi såg den.. inte lika bra som den tredje .. men skitsamma älskar ändå falk :) hahaha

2009-10-12 @ 09:49:33
Postat av: emma

såg du falks nya då?=)

hehe.. jaa jag ska köra imorrn och ev. på torsdag :) lördag och söndag..hehe kl 12 :P så var inte på vägen då :P hahaha..

2009-10-13 @ 15:41:09
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah så roligt! kul!! puss karin

2009-10-13 @ 19:45:08
Postat av: tjogg

ååå så kul med oldies! tur att du inte la upp alla bilder du hitta på datorn ;) hahhaha! men asså den på dej o mej hemma hos tt e ju hemsk, stor som ett hus e jag! blööö! hoppas allt e bra gumman, saknar dej o tänker på dej. ringer i veckan! loveee!

2009-10-18 @ 12:51:26
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0