Fixe tajm

Idag vaknade jag sent.. Dett var länge sen.. Gud så skönt! TT kom hit så vi käkade frulle ihop... Och alla 4 fick plats i soffan hahahahahahahha.. med tyå 3 meter över.. Inte mådigt! Vår gamla va ju så liten så.. knappt jag och kamil fick plats;P

Har varit och köpt present till Danne nu.. SOlade. Va blek som en fis.. Jäklar ja, varit sjuk och jobbat som en galning då ser man inte vacker ut nääää....

Kom hem och städade hela lägenheten. Kylen rensades och grovstädades. Usch som den såg ut=( Slängt 2 stora pappers kassar med "skit".



Nu ska jag ner med SHoll.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll. Vad händer hso er? Jag vet i fanken vad vi ska göra.? Tror nog vi bara myser här hemma i nya soffan=)))))

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

jaha okeej...ja, men jag vet jag har en exakt likadan soffa själv.. och jag vet att den blir mjukare :) du får se själv!

2009-09-26 @ 17:43:20
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

ojj, fan vad duktig du e!=) då får du vila lite nu i nya soffan :)haha

2009-09-26 @ 17:44:58
Postat av: emma

hehe .. jaappps det vet jag.. men visste du inte att man kan sälja samma märke i flera olika affärer..? .. jag vet att det är likadan jag ser det och vet det för jag har själv sett det i affären på Em/härliga hem och living.. och det fanns en mjuk variant och en hård.. jag köpte också den mjukaste och det är så klart skönare!!! Men den blir också mjukare bara så att du vet.. VILKET OCKSÅ ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-26 @ 17:54:00
Postat av: MANK

Tja fjällan , tack :) åhh ja vill också prov sitta din soffa! skit fin, riktigt AVENSJUK!!!!!!!

Iallfall, är de synd att vi inte ses så mycke mer :( men men..kanske kan få till en fika snart de va 1 månad sen vi sågs lika med mankan, och då menar jag att de är fan sååå skam eftersom vi bor 1 min i från varndra!

NU FEST

PUSSS

2009-09-26 @ 19:33:03
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: emma

fick du mitt mess eller? puss

2009-09-26 @ 20:19:24
Postat av: Anonym

hahahah asså den bilden från Q måste du lägga upp den, jag ser inte klok ut! haha ja soffan är mega fin, så fint kan inte vänta tills komma och se den live! Puss karin

2009-09-29 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0