Föräldrarmöte

Hej hopp!

Idag har varit en lång dag. 8.00-20.00... Fiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Men det gick super. Hade först vanlig dag och planering i slutet. Sen va det ingen ide att dra hem för att åka tillbaka efter nån timme. Ja för då var det dax för föräldrarmöte! Det är fullt upp i skolan nu.. En massa omdöme som ska skrivas. Han md en heldel idag, men dock två tredjedelar kvar. Aja, men det gick super bra. =) Det känns så bra nu. Vill bara få jobb! Kan inte krisen vända snart???

Nu blir det boms i säng! Natti<3


Imorron kommer jag vara så gott som död. Och så ska jag jobba helg osså.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

aah vad spännande :) visst e det kul att se alla mammor och pappar till barnen hahaha :P så roligt att se likheterna eller olikheterna :P

Amen, jaha jag trodde det var sista veckan denna veckan :P hehe fan vad yr jag är.. kommer calle igen då eller, nu sista veckan? eller man kommer kanske bara en gång kommer inte ihåg :P

2009-10-02 @ 16:19:41
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: emma

tack :) men ööh hatar det nu fyfan asså.. äcklas ihjäl mig på detta!!

aahh du jobbar på stat denna helgen :P usssssssssh blir ingen ledighet alls på många dagar för dig då juee.. får vila lite när du kommer hem på dagen :)

2009-10-03 @ 11:37:48
Postat av: Emma

6års åldern e ett gränsfall :P hahaha..

alla frågar en samtidigt. Man hinner lixom inte svara på alla frågor. Dom vet inte vad "vänta" betyder. allt ska vara prick som vanligt, med rutiner finns alltid någon "regel polis" som ska leka viktig :P "så brukar vi göra" "man får inte göra så" ditt och datt.

Och alla fisar prutt prutt och det luktar ju inte lite iheller haha. :P



jag tror 5:an och neråt är gulligare. Fast det är ju mer lekis då. Nu börjar dom ju redan lära sig saker i 6an. För dom had eegna böcker dom jobbade i med typ matte och sånt.

Var där tre prickar tex. så skulle dom måla tre bollar. :) så det är ju lite mer som skolan :P

Men nä e glad man har andra åldrar :P

fast klart

som du säger är dom söta som fan :) hahaha fast inte till beteendet :P

2009-10-03 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0