Försov mig

Puu, vilken dag...

Vaknade 40 minuter efter att tåget gått.. PANIK!!!!! Gjorde ve mig på 10 min och kutade, ja KUTADE till knutan
och hann med tåget.. Va en timme försenad tills kolan.. När jag kom dit stod alla utanför, så jag tog för givet att dom hade rast. SÅ kommer jag genomsvett  typ och bara ååå jag försov mig.. DOm bara vilken tur. Calle hade skjutit upp lektionen en timme jhaha så jag kom i rättans tid=))))))

Efter skolan träffade jag upp Karin.. Men tiden bara sprang iväg.. Hann med en lunch, en liten fika och lite shopping=) Vi ses ju inte allt för ofta nu när hon bor i Malmö! Men det var super mysigt som alltid..


Nu blir de plugg.. Har seminarium imorron så måste läsa 4a texter och svara på några frågor. Men jag gör allt annat. Och mest av allt hade jag behövt sova. Är så trött!!!

Idag köpte jag blir ett par converse light vita.. Och en liten "grattis till jobbet" present till Karin. Är ju så stolt=))))) Du är så duktig baby hihi=)


Nu måste jag verkligen plugga puuuuuu =/


Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saaaa glad och fin pressent jag fick av dig!!!!! skulle du verkligen gjort! alskar dig, sa kul att ses idag!!!!

2009-09-07 @ 20:50:03
Postat av: emma

ja jag såg det.. men jag jobbar ju dygnet runt.. hinner inte sitta o prata i telefonen länge..

2009-09-08 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0