Grattis

Älskade mamma.. Fyller 53 idag. Vi ska hem där på söndag och käka nån god middag=)

Annars.. Ja jag är tröttare än tröttast. Har fortfarande ionte kommit in i dte helt. Att jobba varje dag. Heldagar? Hoho....
Snacka om att jag är trött liksom. Och när man inte är helt kry heller så.. Det sliter! Somnade 2 timmar här hemma efter "jobb". Nu har jag förberett lite till imorron. Btw biologin gick bra;) Va lite rädd där hihi...

Kan inte fatta att jag är ledig i helgen :D Vilken lycka asså!



Natti<3


Kommentarer
Postat av: emma

haha nee helgen är fan GULD när man jobbar varje dag :)

näääääääää det e fan bara slöseri med pengar sånt skit!!

det är ett löshår till mig istället :P

hahahahah

2009-09-24 @ 10:25:57
URL: http://ladyie.blogg.se/
Postat av: Sarah

hehe sötast!

Lisa, kan vi inte ta en fika på lördag kanske då? på dagen, shoppa lite och umgås ;)? skulle va mysigt mankan också nilss me om hon vill ;) åh skulle va så mysigt med tjej gänget :) eller vill vi kanske dra till malmö på lördag och hsoppa?

iallfall vill ja bara träffa dig och mankan de va 100 år sen!!! <3

2009-09-24 @ 10:26:28
URL: http://sarahblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0