ÄNTLIGEN

Jaaaaa äntligen har jag kommit på varför mina ögon rinner.. Har inte vetat om det är pollen eller sminket.. Och iaf vilket av mitt smink.. Men idag kom jag på att det är min maskara!! Åå så jäkla glad att det bara va den.. Haha.. Så nu får jag hitta en ny bra maskara till mig.. Några tips??

Sitter på jobbet nu!! har 50min kvar.. Ska ringa taxi nu! Sen upp tidigt imorron bläää.. Jag som inte är helt frisk än.. =( Menmen...
Imorron ska vi passa mina småsyskon. Ha påskmys med äggmålning och godingletande;P




Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, förlåt för jag inte ringde tillbaka igår, tiden bara rann iväg, hade massor att göra, tvätt bla... :/ Ringde dig nyss, men inget svar.. Om vi inte hörs innan så kan du alltid ringa på min eng tele, från jobb eller så. Kommer hem på tisdag! Puss karin älskar dig!

2010-04-02 @ 14:31:19
Postat av: Nilss

hej gumman,, glad påsk :) Du är jätte fin i ditt hår. Du vet att jag tycker du klär i de.. Hoppas du får en mysig dag o att du mår bättre.. Puss

2010-04-03 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0