Mkt nytt

som både är positiv men också negativt...

..vi börjar med det negativa! Vi ska som sagt flytta nu och på besiktningen gick inte vårt köksgolf igenom (vattenskadefläck). Trodde vi kunde få ut det på hemförsökringen men icke så nicke! Pratade med dom idag och jaa.. Det är bara att punga ut 9108kr för att vara exakt. För nytt golv. Ååå blir så ledsen.. ;(


Men nu till det positiva! Jag får mina nyklar till min nya lägenhet imorron! Wiieeee:) Så nu ska det städas och donas. Ska försöka få hyresvärden att fixa målningen.. Aja annars får jag väl göra det själv men bättre om profs gör det! Blir ändå gratis vilket som..

Jaja men jag är lycklig för dett iaf! Ska inte gräva ner mig.... Haha lite komiskt.. Under hela mitt och Kamils förhållande har vi bara fått en massa motgångar fan haha när tar dte slut liksom.. Aja nu.. haha (=


Pusssssss till mina fina vänner!!!! ÄLSKAR ER!!!! <3


Får väl göra en "dagens" ;)


Skinnjacka-HM
Skafs-HM
Vit tunika-Gina
Svarta strumpbyxor tjocka-Indiska
Vita converse light-Åhlens Malmö

Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej, inte för att skryta men har inte jag världens snyggaste polers? hahaha..fy faan va het du är gumman!

Och tack själv för en underbar dag i går, vi lyckas alltid mysa till de!

de tror jag vi alla 4 tyckte :) haha busigt va!?



Älskar dig fis! tack för du finns!

2010-04-07 @ 16:32:15
URL: http://MankMank.com
Postat av: emma



ah.. vafan.. pengar e inte allt :) tänk sommaren är på väg och du har fått nycklen till frihet nu :) det kommer bli riktigt hett i sommar tror jag :) jaa motgångar har vi allihop..tänk jag och martin.. VARENDA MÖBEL VI KÖPT har det varit fel på :) på ett eller annat sätt.. japps :) konstigt va... :)



ojaa vad härligt med vårkläder :) skitfin färg på sjalen där!!

2010-04-07 @ 16:54:28
Postat av: Nilss

hej gumman.. tänk inte på motgångar, tänk framåt ist.. Du fixar detta .. Finns så mkt annat som händer nu som är positivit.. Och du är så himla fin i mörkt hår det passar dig jätte mkt.. Så fin så ! Klart jag ska höra av mig när jag ska ut .. om inget annat så är de ju snart :) Säg till om jag kan göra nått.. Puss kärlekk

2010-04-07 @ 19:27:36
Postat av: www.farfarllina.blogg.se

Ringde dig precis och så läser jag din blogg nu! ÅÅh så jävla typiskt, ja jag vet.. Allt sånt har ni verkligen fått med era boende. Jätre dina outfit gumman!!!! Jätte fina bilder och du håret passsar du bara bättre och bättre i när jag ser det mer haha :) puss karin

2010-04-07 @ 19:55:01
Postat av: Annika M Sriwanna

Se det som ett avslutat kapitel i ditt liv sen. Over and out.



Nu är det bara att se framåt, summer is on the way babe! :D



Btw, du är så fin i din bruna nyans! KRAM

2010-04-07 @ 21:03:22
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0