Mysdag

Tjooohoo!!!


Idag har jag haft en mysdag.. Började dagen med att tvätta.. i tvättstugan.. Ja det ni har jag inte gjort sedan vi flyttade in. Man blir ju så bekväm näår man har tvättmaskin hemma! Sen har jag ringt och bokat besiktning till min nya lya! Är så mkt fel och skavanker som måste åtgärdas.. Men blir nog fint i slutändan=)

Tillslut blev jag så uttråkad av att bara ta det lugnt.. Gick en långis med Shok, sen stack jag och Cia till ikea och shoppade loss. Handlade en massa haha så kul nu när man ska inreda helt själv=) Blev lite smått och gott som landade på 1000kr.. Aja det blir bra;)


Nu blir det film här hemma... Och lite mat!



SÅ här såg jag ut idag

Jack från Gina, klänning från HM, strumpebyxor från Lindex


Puss

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Sholli-sholl ser lite utmattad men söt på den bilden :)



Haha, IKEA alltså. Man plockar alltid på sig en massa "oh, vad billigt... oh, titta bara 9:-" också tar man 15 stycken. Helt plötsligt uppe i 1000 spänn och vad fick man egentligen? ;) IKEA har verkligen lyckats med sin affärsidé!

2010-04-12 @ 22:05:43
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig och killen?

2010-04-13 @ 07:54:17
Postat av: emma

oh vilken fin liten rockbrud :)

jaaa skitkul att göra precis som du vill nu :)

fast det har du nog ändå alltid fått gjort eller? kamil var väl inte den? eller det kanske han var :P hehehe ring mig sen ska till stan :)

Puss love

2010-04-13 @ 11:14:16
Postat av: Nilss

hehe nä men gumman det är inte jag som sitter där, det är sandra :) Och jag har inga brillor.. Men jag kasnke behöver.. Nemo är stor nu =) 7 månader :) vad ska du göra idag ? PUss

2010-04-13 @ 11:45:18
Postat av: emma

jaa det e ju inte alls närma.. lika långt tror jag.. fast rätt närma till söder..om man cyklar där vid jordbodalen..

men jaa.. det så dyrt i stan.. och sen blir ju barnet stort o så.. kanske bättre att bo lite grönare då :) plus kan man köpa hus där i närheten nångång.. finns ju både eskilsminne,där din pappa bor , och ett område till komem rej ihåg namnet sen så behöver man inte byta skola :=) och kompisar :) och så behöver mMartin inte ens tro rnågot i påarp eller så :) för det :)ah :P

2010-04-13 @ 20:13:33
Postat av: emma

ja blåbärspaj e ju nyttigt!

Det är ju blåbär

hahahah :P

2010-04-13 @ 20:14:31
Postat av: Annika M Sriwanna

Lisa-Fisa :D Du ska få se bilder! Snaaart... haha. Jag vill bara få iordning liiite till :) Jag lovar dig, jag ska skicka ett sms så fort det kommer nya pics det kan du skriva upp :)

2010-04-13 @ 20:31:14
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0