Nu jäklar i det

satt uppe till 3 i nat.. Fixade och trixade. Ska sälja lite möbler.. Så fick idag sålt den ena byrån:) GÖTT! Och köpte bäddmadrass till mina nya säng(= Nu är det inte mkt kvar att köpa haha.. Har köpt på mig lite i taget..

Hann med stan för fika med söta Ems. Även träning. Jepps idag började jag träna igen! Skönt va det..




Nu ska jag nanna.. Trötter! Imorron ska jag fixa det sista. Sen en runda till mormor med mammi=) På torsdag ska jag nog besöka Maria park. Usch drar mig för det!




Puss finingar <3

Kommentarer
Postat av: [email protected]

aaw lilla shollan, henne saknar jag! Vad fin outfit du har, lika dan tröja som min systerhar på sig idag!! :) Duktig med alla möblerba haha vi är roliga.. Jag skämms med, hahah. Men bra att det är gjort! Vi hörs sen. puss

2010-04-14 @ 09:00:33
Postat av: Annika M Sriwanna

Ågh vad härligt gumman att du fått sålt litta möbler. Jag älskar när man får det :D så att man kan köpa nytt hahaha :P ... eller spara kanske.

2010-04-14 @ 21:05:48
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0