Sol<3


Ååå härliga sol... Blir såååå lycklig när den tittar fram! Underbart.. Har precis kommit hem från en timmes lång promenad med Nellsan! Hon älskar osså när det är fint väder=)




Har varit nere några dagar nu.. Men igår vände Sarah mitt "känna sig nere" humör. Va så mys att träffas.. Va ett tag sen nu känns det som. Vi va på väla, ikea, rusta och maxi.. Skoppade järnet! Det gjorde osså min dag hihi.. Hur kan det kännas så underbart när man shoppat? Me like!!!! Blev en hel del till nya lägenheten, lite tyill mig själv och sen lite mat=)

Nu ska jag till Oj och retunera lite saker och panta lite ;P Sen blir det jobb ikväll!


<3

Kommentarer
Postat av: www.farfarllina.blogg.se

Gumman! Där brukar vi chilla, saknar dig massor... Önskar vi bodde närmare varandra!!! puss karin

2010-04-07 @ 21:14:03
Postat av: www.farfarllina.blogg.se

Bra att du mår bättre, för om du är ledsen så är jag detm ed min lilla lisa fisa!!! love you puss karin

2010-04-07 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0