Stressigt

hej hopp....


Dagarna bara flyger förbi.. Men har lyckats med att städa klart min nya lägenhet (så gott som). HIhi mamma får ta det sista  dvs fönsterna och elementen på lördag;) Och har börjat att packa! Får packa klart imorron förbiddag. Sen blir det besiktning av mina nya lya. Håll tummarna nu att jag får nya skåpsluckor och ny kyl och frys;) Resten ska bara finslipas målas och lagas;P Sen blir dte jobb 16-24. Sen fredag osså 11-19. Sen hem och ta det sista sen flyttning på lördag!!!!!! Hela dagen... Fan vi har lite få.. Bara mamma pappa med sina respektive och jag. Hur ska det gå! Och katis kanske inte ens kan????!!! Aja det löser väl sig.........

Kamil körde och lämnade mig där innan (hade mkt att bära.. damsugare mm) .. Såg nog i hans ögon att han blev lite avis hihi.. Tror nog han osså vill ha eget! :)


Nu får vi se om de som ska flytta in i vår nuvarande lägenhet vill köpa lite saker till fyndpris hihi=))) Hoppas... Inte mpnga på blocket som hör av sig. =/



Nä nu kallar sängen! Pussssss<3

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Åh vad kul gumman :) sen så får du visa pics du med :) vill så gärna se hur den ser ut!



Och du förresten, tack för inbjudan. Jag får se om jag är himma då... tror inte det :/ men man vet aldrig! :)



Flytten kommer gå galant ska ni se :D KRAM

2010-04-22 @ 08:10:55
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Anonym

Kärring dom gnäller men det gick ändå bra, kunde gått värre! :D Du är så duktig. Du vet att jag hade hjälp till, men jobbar och inte enklase när vi inte bor i samma stad, hade jag veta innan att du inte hade så mycket så klart hade man säkert kunnat fixat! :S Hörs snart! puss karin

2010-04-22 @ 18:27:08
Postat av: emma

weeehii snart så :)Klart det går.. jag o martin flyttade allt själva :)allt går o man vill o lite organistion så går det ännu fortare :) man kan ändå inte vara mer än två när man bär något, tänk så :P :)det får ta sin lilla tid men sen såå är det roliga kvar att göra fint, dekorera o ställa allt i ordning packa upp fint o sånt..fixa sina nya saker på plats :)

2010-04-22 @ 19:00:12
Postat av: Nilss

gumman, de kommer gå bra.. Och klart han är lite avis , jag menar vemi vår ålder vill inte bo själv och inte hos familjen? :S jaja ! Bra att du kan visa att du kan stå på dina egna ben. Det gör hanockså senare när man känner att det är dags :) Ringer sen . Ska nog till KPH idag .. PUSsS

2010-04-25 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0