19/6-2010

Tacomys:)

Igår hade jag, K, Emma och Martin lite tacoskväll här hemma. Mumsens vad jag gillar mexicanskt;) Kollade film efteråt, någon konstig film.. När dom hade åkt kollade vi en film till och gud vad trött jag blir om kvällarna. Men kunde ju sova ut idag. Har städat lite här hemma och tagit ut alla saker från klädkammaren. Har tänkt att jag ska börja mål den nu nästa vecka. Sen kommer paps och sätter upp alla mina saker så det blir klart nån gång! Kommer bli så fint=)

Nu ska jag göra ve mig inför jobbet! Jobbar till midnatt och sen börjar jag halv 6 imorron bitti. Hur ska jag palla?? Sen ska jag träffa mammi imorron också. Ska luncha i stan! =)
 
      .... Nä have to go

Men lite bilder från igår hinner vi dock med





Kommentarer
Postat av: Em

Ångest på hägnivå här haha!!

2010-06-20 @ 14:01:40
Postat av: emma

nänä jag blöder inte :) hehe...men det är bara för att bebis tar mycket järn plus att kroppen växer hela tiden.. därför man får lägre blodvärde en vanligt:)men jag har ju tagit såna piller så har jag fått överdos och bajsat svart och blivit förstoppad.. och nu har jag minskat dosen och då blev det lågt blodvärde.. så jag får höja dosen igen och leva med black poop och förstoppad mage:) haha

2010-06-24 @ 10:55:01
Postat av: emma

pss..

köp en ny mobil!

2010-06-24 @ 10:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0