Lördag

Jeje har jobbat hela dagen.. Sen blev det kalas för min pappas fru! God mat och lite barnpassning efter det (dom gick på bio).. Vi älskar ju att ta hand om mina småsyskon;)

Är så trött nu asså.. Bööö.. Har suttit och betalt alla räkningar nu! Och råkade betala min hyra en månad för tidigt.. Smarte liksom.. Hur ångrar man det? Hmm..


NU ska jag lägga mig och läsa lite skvallerblaska! Kamil och Igor spelar .. Ska vara uppe hela natten här och kolla ufcgala jävla skit är det. haha.. Aja ... Jag ska iaf sova som en stock!!!!!



NATTI alla finingar!

Och GRATTIS till Martin på 25års dagen=)))))


Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: emma

tack :) för gratulationen :)

ja skiit palla se sånt till 6 på morronen haha när man kan sova? hallååå haha :)



ja braa då får man mer pengar över nästa månad :)gött som fan!



nu ska jag sova så vi snackes sen :)

pussiss



ja det kanske syns lite då :) har en annan bild där det syns mycket mer haha men jag la aldrig upp den hahahah :) jag ångra mig.. tänkte från början men nääääää :)



ja det blir ju en kille om man e vacker säger dem :) tack :)

o man blir ful om det är en tjej..



det är nog en lilkille..oh vill veta nu!!!!!!!!

nattipuss

2010-03-28 @ 13:26:41
Postat av: Anonym

Du är duktig du gumman!!!! puss karin

2010-03-28 @ 14:48:08
Postat av: emma

:) nopps om det går att se så att säga :) men bara för att man vill så kommer det ju inte gå :)typsikt.. och testet sa ju till och med att det inte ens spågumma kunde gissa :) såå jaaa haha :)men oh vill veta.. för nu letar jag lite namn :) hahah

2010-03-28 @ 19:40:28
Postat av: sara

jaa, nu blir hon stor :)

2010-03-28 @ 21:13:07
Postat av: emma

:)

2010-03-29 @ 17:51:32
Postat av: emma

ja ass... jag sov till nu halv 1 :) hoppas håret blir bra... väntar på csn nu-.. möhööööö nervööös!

2010-03-30 @ 12:28:59
Postat av: emma

ja man gör nog det :)

jag som vant mig vid fettot :) haha

ser ju själv på bilden att det syns rätt mycket nu..

men det är bra.. då är det ingen dvärg då :) hahaha skoja!

2010-03-30 @ 21:41:58
Postat av: Anonym

alltås eftersom jag e lite och martin.. åh du fattar men andra kommer inte göra.. förstår jag ju.. som vill missuppfatta en..

2010-03-30 @ 21:42:43
Postat av: Annika M Sriwanna

Haha, fy vad rörigt ditt kommentar fält är, det här måste du fixa pronto Lisa :)



Men blir ju helt virrig i skallen :)

2010-03-30 @ 22:45:46
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0