Lyckligaste dagen på länge



Fiisatan vad man får kraft och energi när solen tittar fram.. Jag har kännt lycka.. En lycka jag inte kännt på ett tag.. Och det min kära läsare, det var en skön känsla ska ni veta=)

Idag har vi städat, diskat och tvättat här hemma. Körde hela rubbet.. Så skönt nu efter! Kattis kom och hämtade mig för en liten svängom på stranden med paps och min småsyskon. Så härligt att gå och njuta!!!!


Imorron börjar jag igen. DÅ jävlar i det haha.. Har ju varit förkyld ett tag nu... (lite mer än en vecka) Så nu börjar jag med träningen igen på riktigt! Ska bli så skönt. Jobbet har inte kommit igång än.. Är ledi hela denna veckan med! Jobbar fredag och söndag kväll! Lördag ledig för att fira Kamils 25års dag:)



Hoppas på strålande väder imorron osså;)


Natti<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0