Mörkare än ...

Puuu;( Va hos frissan igår och skulle blir brunett. Alltså ljusbrun med en aning mörkare slingor. Jag kom hem svarthårig nästan. Inte i hårbotten där är det röd, organe tollefärg=( Men jag låter inte hon någonsin mer få röra mitt hår. Jag slet av hela fan!!! Och kapade det så nu har jag inte långt hår längre.. Ååååå =(

Aja lite häftigt blev det väl.. Får ha det såhär ett tag sen gör lite ljusare slingor.. Hon slingade först mitt hår för att sedan färga resterande som inte blivit slingat. När det var klart hade jag organe hårbotten och resten va grönt. Usch så hon fick lägga en rödare toning över hela håret vilket rsluterade i nästintill svart hör i längderna.




Nu ska jag passa mina småunderbaringar till syskon =) Vi ska ha påskmys ..


<3

Kommentarer
Postat av: emma

den färgen blir perfekt till dig tror jag.. i och med att du har gröna ögon..då är det väldigt fint med en liten uns röd nyans på det bruna!! Lite piff

2010-03-31 @ 13:47:31
Postat av: Anonym

Ja jag håller med Emma, du är jätte fin som alltid gumman! Men trodde det skulle vara ljusare, som du själv trodde, men fint var det! Hörs sen!

puss karin

2010-03-31 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0