Sjukdomstid...

Har varit lite småsjuk i snart en vecka nu! Tycker att det får gå över nu snart.. Har varit ledig så har varit super könt att bara slappa.

Mötte upp Cia för en fika idag! Tiden bara rinner iväg när vi träffas.. Hehe men mys har vi=) Tog en svängom Sarah osså.... Snarttttttttttttttttt snarttttttttttttttttt flyttar jag! Ser verkligen fram emot det. Kommer bli en tuff period, men med min underbaringar som stöttar kan det inte gå mer än bra:)'


Ska och köpa tv imorron.. :) Och hoppas på en date med Tjogg!


Ps. Så jag inte glömmer det! Alla nära och kära, den 15de maj kommer jag att ha min 25års fest (och inflyttningfets i ett, tror jag)... Kommer inbjudan så småningom! Men så ni inte bokar upp;)


 
Nu ska jag se nån film hade jag tänkt..

Love <3

Kommentarer
Postat av: Nilss

Flytten fixar du .. De kommer vara jobbigt i början sen komme du stormtrivas .. Ska kolla så jag inte jobbar. Men tack för inbjudan .. =)

2010-03-11 @ 12:07:58
Postat av: Nilss

sist sandra gjorde de på mig gick det jätte bra. nu har madde gjort de. och om en halvtimme så ser vi resultatet :) jo men det har varit lite skit bara .. blir helt deppig bara nått litet händer :S allt bra då, eller sjuk ännu? Puss

2010-03-11 @ 16:17:09
Postat av: emma

jaaaaaaa skitskoj med ny lägenhet.. nya möjlighet .. nytt liv :)

2010-03-13 @ 16:56:12
URL: http://emmashemsida.blogg.se/
Postat av: emma

varför skriker barnen?`hahaha

2010-03-13 @ 16:56:39
Postat av: emma

jaha hahaa :)

2010-03-13 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0