Träning, fika och kvällsmiddag med fina

Tisdag idag.. Usch dagarna bara passerar förbi nu när man är ledig.. Nästan skrämmande:S Måste ta tag i mina studier nu osså (läser ju biologi på distans). Och ringa lite samtal ang lägenheten....... 

Iaf.. Dagen idag har varit mysig. Drog på en "lunch"träning för att möta upp min fina Karin på en fika. Sarah joina osså:) Sen kom Sara och Jonna en liten stund osså! Efter det blev jag och Sarah hungriga, så vi gick inom OJ på hemvägen och köpte en middag till oss.. Civavi eller nått heter det haha)? Sarah du hade rätt, mkt gott va det!! ;) Mös hos henne lite... Kollade DH.




Nu sitter jag här hemma och ska göra en liten födelsedagsfrukost till Kamil som fyller 25 imorron:)


Nä får väl sätta igång här ..




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0